Dream Search :

02.06.2011., četvrtak

Novi life rang

Ljudi moji ili vi koji me pratite putem bloga... ŽENIM SE :D

Napokon prelazim na novi nivo života jer ipak je život jedna najbolja i najrealnija igra koja nema game over ali ima surove granice.

Za sve cure koje me nisu mogle imati, želim im puno sreće, volio bi se klonirati pa da svaka žena dobije jednoga mene ali kao što rekoh.. život ima surove granice (preko kojih se može prijeći ali sljede teške posljedice za one koji imaju savjest i moralna načela). Svakoj ostavljam dozu ljubavi i jedan poljubac na ovom blogu jer mi je nekako najluđa stvar za porazgovarati sam za sobom,

Za sve dečke koji su me željeli imam... baseball palicu!

Što vam reći, nitko nezna što budućnost donosi ali ja u nju ulazim spreman jer dok sam god zdrav nezastavljiv sam, ako se tako osjećate i ako posložite stvari u svojoj glavi i dogovorite se samo sa sobom da je to ono što želite i da "TO MOŽETE" što je najbitnije (faktor zvan volja) onda dobrodošli u klub ;)

00:01

..::> 3 <::..

06.05.2011., petak

Ovaj internet je poludio totalno

Kao što rekoh, nemogu virovat, di su svi? Nekoć forumi i blogovi pa čak i vip chat preko mobitela (spomenari), a sada samo fejs...

Divota šta da kažem, najlipše je studirat, a još lipše radit. Samo me ženka tu i tamo zna ubit u pojam sa svojim prohtjevima al opet ko mi šta može hehe...
02:13

05.10.2010., utorak

Nemogu Virovat...

Eto to...

Life sucks, just leave me be...
19:06

..::> 2 <::..

06.08.2009., četvrtak

Ponovno u život

Sredina sedmog mjeseca je obilježena rođendanima pa smo ga proslavili "Ona" i "Ja". Što reći, kombinacija alkohola i mesa sa gradela i lude ekipe vodi samo do vrhunske zabave. Da se sudionici nebi ljutili zbog privatnosti neću stavljati fotografije toga događaja osim jedne vrhunske.

Image hosted by servimg.com

Dakako biti će slike od mog nožnog palca na moru i u planinama (i jedna moja).
Image hosted by servimg.comImage hosted by servimg.comImage hosted by servimg.com

Eh tako dogurasmo i do osmog mjeseca i moto partija u Sinju koji su organizirali "MC Streetrunners Sinj". Na tom moto partiju koji je trajao tri večeri su gostovali domaći (lokalni) bendovi, Daleka Obala i Zabranjeno Pušenje. Što reći, za mene je ta večer prošla brzo jer sam bio u dobrom društvu, omotan svojom ekipom, ali isto je trajala od deset naveče do 5 ipo u jutro.

Image hosted by servimg.com

A sada sljede dani Velike Gospe što znači da će dalje biti veselo, baš dobri praznici, a i vrime izgleda da se popravlja jer se sedmi mjesec nije moglo spavati od vrućine.

Eto blogeri i blogerice ostavio sam svoj otisak u htmlu da označim razdoblje šutnje.

18:55

..::> 4 <::..

08.05.2009., petak

Vrijeme za sebe

Sve stare ljubavi i život moj, sva moja sjećanja, sve je to ništa otkad sam....... SVOJ kažem bez kajanja.

E pa tako i jest. Zašto upasti u sumornu kolotečinu života gdje si samo kap u moru vode. Došao sam do zaključka da treba biti svoj, svim sredstvima pa i umišljenosti.

Zašto je netko ljepši i pametniji od mene; Jer drugi tako kažu, a nije to to, jednom kad skužiš da su drugi isto damn kapi i to možda još manje od tebe svijet ti je jedan veliki disko.

Nije mi neugodno skoro ništa više što graniči sa zdravim razumom, što ga prelazi i ne pokušavam raditi.

Sve je to kao ples, ako plešeš za sebe i zabavljaš se za sebe uvjek ćeš biti dobar plesač, ako plešeš za druge (misliš da te drugi gledaju i komentiraju) nikad ništa dobro iz toga.

Proljeće je tu ljudi, idemo živjeti

Pojam "blue" nije za tugu, jebeš Englesku toeriju, vidite ovo pa recite što je blue, izvor svake radosti:

00:27

..::> 3 <::..

02.04.2009., četvrtak

Nekako s proljeća

Ovaj post posvećujem mnogim divnim stvarima koje su se dogodile početkom proljeća.

Počet ću navodeći koncerte poznatih i koje je proljeće donijelo u Zagreb; U2, Nightwish, Systers of Mercy...(nadopunite me jer ih ima još) No ipak nisam otišao na nijedan od njih jer sam dušu prodao domaćem rocku.

Kad sam već spomenuo glazbu došla je sezona kad mi se sluša metal, e pa baš meni pod ruku otvorio se ponovo moj stari kafić u kojem sam proveo srednju te dobio i izgubio kosu. Dovoljan mi je bio trenutak dok kad sam ušao da me vrati u prvi i drugi srednje kad sam "živio" od metala i "sunca".

Prije se ta moja birtija zvala kerber, a sad ga je otvorio jedan moj stari prijatelj i sada se zove Sunce jer su ga ionako svi tako zvali prije. Svaka mu čast, dobro je to preuredio i nedaj Bože da se opet zatvori.

Nekako s proljeća me pukne čudna želja za stvaranjem "nečega" pa počnem bezveze radit web stranice, crtati pa i učiti

Pa evo par mojih "(zlo)djela" ovaj mjesec pa to možete i nemorate zvai umjetnošću:

Svaka slika krije svoje ime, zadržite miš na pojedinoj da vidite

I naravno molio bih da ne skidate ove slike niti ih širite, hvala.

Možda je vrijeme da malo drugačije sudjelujem u pisanju bloga, ako netko ima ideju što da napišem, promjenim ili dodam neka mi slobodno kaže jer jedva čekam mišljenja onih koji nađu vremena da posjete ovaj blog.

21:38

..::> 9 <::..

02.03.2009., ponedjeljak

Ode drugi mjesec

Veljača, ni dobra ni loša ali jako zabavna. Sve zanimljivo u veljači prođe u mačkarama i maskembalima.
Jednostavno nkon duge i monotone zime ljudi trebaju malo promjene i onda puknu baš u drugi mjesec, izaberu jedan dan i dobro se "izglupiraju" do sljedeće godine.

Po čemu je još drugi mjesec bio zanimljiv... aha, po snjegu koji je pao diljem naše lijepe zemlje i razveselio sve, od onih najmlađih pa do najstarijih (većina njih ga je mrzila zbog slomljenih udova) ali neka je on pao.

Mislim da je nama studentima drugi mjesec bio težak i nismo imali vremena za zabavu zbog ispita koje nismo sredili na vrijeme kroz kolokvije.

Možda će treći mjesec biti ugodan, jer što ima ljepše od proljeća koje polako dolazi i svih ljepota koje donosi za sobom.
09:57

..::> 13 <::..

03.02.2009., utorak

Zimske radosti sa zakašnjenjem

Došao je i moment da se napokon iživim na snjegu, je da ga je bilo i ranije, ali nije to to dok te ne pukne ona "luda ura" da se ispucaš i napraviš bolesnog snješka.

Što može biti zabavnije od pive, prijaelja i pive, snjega i ludih ideja,,,

Može biti zabavnije sve to sa još više prijatelja, piva i snjega :)

20:48

21.01.2009., srijeda

ODJEDNOM ŽIVIMO GLUPO SA OSMJEHOM NA LICU

Kao djeci, svijet nam je bio ništa više od doma, krenuvši u školu svijet je postao lokalna sredina ali u nju su se uklopile i druge znatiželjne oči tražeći daljni smisao.
Krajem osnovne škole svijet je bio još velik ali počeo je dobivati nekekav smisao koji tada ni sami nismo mogli dobro prokužiti pa kad je u srednjoj školi svijet "ODJEDNOM" postao malen i konačno je život dobio smisao.
Na faxu je okrenuo i svoje pravo lice jer napokon shvatimo da svak živi za sebe i koliko ulaže u sebe da će toliko i postići.
No u svemu ovome postoji nešto što nije protiv nas, ljubav, društvo i glazba uvjek nađu način da "ŽIVIMO". Život nam također uljepša i neki hobi (ili pisanje bloga lol).

No moja glavna tema ovog posta nisu životni problemi nego putevi kojima svatko od nas krene prema onome što je odabrao (ili je to sudbina?!?).

Jučer sam se osjećao skroz loše i "GLUPO", ne u pravom smislu riječi ali baš ona dočarava taj bezvezni osjećaj.
Gledao sam slike sa mature, svi skupa, stara ekipa, svi nasmijani, bez briga i obaveza...

I odjednom se zapitate gdje je to nestalo, gdje je to sada, moji/e prijatelji/ce, osjećaj slobode, najbolji dani SA alkoholom i ekipom. Jednim OSMJEHOM dnevno smo si lječili sve probleme, gdje su ti osmjesi danas, eno ih uqurcu (pardon).

Svi prate neke male interese; radi iz dana u dan, uči iz dana u dan i planiraj to do starosti, pa ćemo kao u 70-tima živjeti, kako da ne (how yes no), nećemo moći odljepiti dupe od bilo kakvog sjedala.

I tako iz dana u dan mislimo da držimo as u rukavu jer imati ću ja kad uživat, a ono dobiješ penziju te šećer i rak gratis.
(ništa zlonamjerno, samo navodim primjer)

Ali da sad netko ide raditi drugačije i živjeti svoj život bez nepisanog zakona "prilagodi se jbt if you want to live" on bi bio proglašen ludim, jer većina bira.

Postoji još jedna žalosna stvar, blagdani su postali iskomercijalizirani jer šta bi mi da neprođe karavana Coca Cole na TV-u svako 3 min za Božić, morali bi izmislit tu reklamu... (isto navodim primjer, ništa osobno)

Ništa ne preostaje nego da na ovaj svijet ponovno dođe Krist, ali imao bi i on problema da uspostavi red...

Postoji slika, scena, skeč (nazovite to kako hoćete), a to je vidjeti stai bračni par negdje iz pustopoljine koji nisu čuli ni vidjeli moderni svijet te pogledati kako oni mirno i spokojno žive te vidjeti kako se suočavaju sa smrti, nikako, bez straha te kako posljednji dan svog života provode u vjeri. NA LICU im se vidi kako im je bilo u životu i znaju da su završili svoj put koji su toliko teško prelazili i naposljetku su stigli na vječno odredište. (kako 'ko).

Eto sad mogu mirno ići spavati, lakše je razmišljati preko bloga nego pričati sam sa sobom (to je wicked sick).

03:31

..::> 0 <::..

01.12.2008., ponedjeljak

Planinski dom na Kamešnici

Zaostao sam malo s postovima, sorry svi vi koji čitate moj blog, ali evo jedna nova sitnica da popuni ovu prazninu.

Već neko vrijeme je otvoren novi planinarski dom koji se nalazi Kurtegića Docu na Kamešnici.

Image hosted by servimg.com

Put do planinskog doma su nedavno ucrtali vrijedni planinari sa kojima sam bio i ja, planinska staza počinje od Gljeva te ide do Garišta pa se penje prema Razorini, onda ide do Strmice i konačno kroz šumu do Kurtegića Doca.

Neki djelovi staze su na fotografijama ispod:

14:09

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.